8/20/12

Fantastic Dinner

The other day I went to my boyfrined's boss home party.
It was an international party and I was dissapointed at
my poor English there,,,
However all of dishes were amazing!

ちょっと前の事ですが、
シンガポールにて、彼の上司の方のご自宅のホームパーティに御呼ばれしました。
私の英語力の無さにまたまたガックシな感じで凹み気味でしたが、
そのときのお料理が最高に素晴らしかったのでご紹介です

The table set was great and it was an exclusive private
menu!
このテーブルセッティング素敵ですよね、
プライベートレストランとメニューに書いてありました〜

There were 3 chef and one serve man who were wearing
bow time.
It was so perfect!!

シェフが3名とサーブの男性1名。
サーブの男性は蝶ネクタイという徹底様、
I forgot to take a photo of main dish, as I ate the
main so quickly,,,
すみません、メインディッシュ美味しくて、速攻で食べてしまい、
写真撮るの忘れちゃった!

This restaurant offers only delivery food but it was
wonderful!
I hope to have such a great party soon!
でもこちらのデリバリーレストラン,
デリバリー専門だそうです。作りたてで、しかも美味しい!
こんな素敵なホームパーティ私も開催したいわ〜〜

The owner of this house are also fantastic and their
house are so luxury and beautiful!
もちろんとってもラグジュアリーで素敵なご自宅で、
とても素敵なご夫婦でした。