1/18/12

A Happy New Year !

January 5th
おせち〜ちび太がカメラ目線!

It is a bit late to say but Happy New Year!!

How was your year?  For me it was fulfilling year both
for private and carrier. I made a runway show in Tokyo
and had a lots of opportunities to go abroad in private.
In the end it was so wonderful!!

I am wondering how it turns to be for this year,,,
I think if you believe, it would come true. It is important to try in order to make it happen.

At the end of year, I went to my parents home in Osaka
and we had my boyfriend first time there. For him,
there were many first things experienced such as New
Year's traditional foods or etc,, 
It was a bit unfamiliar for him but I was really glad to spend
together. Also I had a chance to meet my friend or
visit Kyoto. It was first time in the long time to go
Kyoto at the new year day. 
Normally that place is supposed to be romantic but it was ruined because of
too many people.
祇園のカフェ、素敵でした


This year, I will try updating my blog more often so
pls check it!

Lastly, I wishing your best year for 2012!!



ご挨拶遅くなりましたが、
明けましておめでとうございます!
本年もどうぞ宜しくお願いします!!

去年はどんなとしでしたか?
私はとても充実した一年でした。プライベートも仕事も。
仕事では久しぶりに東京でショーを行ったり。
プライベートでは海外に多く行きました。楽しかった!


今年はどんな年になるでしょうか?
良い年になるよう、がんばることが大事ですよね、
私は願いは叶うと思うので!
絶対にこうなる!と決めたらそうなるよう妄想して唱え、実行する。
これが一番。

年末は大阪の実家に帰り、ボーイフレンドも初大阪!
初めてのリアルな日本。大丈夫かな?なんて。
おせちは全然食べれなかったけど、来てくれて嬉しかったし、
とても楽しかった!友人宅にも新年のご挨拶。

そう、お正月に京都、久しぶりに行きましたよ、
私たちの地元では、なんとなくお正月の京都はデートな感じだった気がします。
初詣で京都行く?みたいな、
高校生ぐらいのとき、行きたくなかったですかー?初詣デート。笑笑
高校生っぽい。実際は行ったことないけどっ笑
今回行ったのは祇園で大人な感じ。
しかしまぁすごい人で、実際はロマンティックさは無いですけどね。

今年は、もっとブログ更新するようがんばります!
なので更新されていない、、というため息の後、またのぞきに来て下さいね!!

今年も皆さんにとって素晴らしい一年になりますように!!